پاورپوینت صادرات خاویار

سه شنبه 11 خرداد 1395
5:08
محسن

پاورپوینت صادرات خاویار

پاورپوینت صادرات خاویار

دانلود پاورپوینت صادرات خاویار

پاورپوینت صادرات خاویار
دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلppt
حجم فایل134 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل31

پاورپوینت صادرات خاویار

مقدمه : براساس بررسیهای دیرین شناسی،اجداد ماهیان خاویاری بیش از یكصد میلیون سال پیش درروی زمین ظاهر گشتند وبه علت سازش با محیط توانسته اند از دوره مزوزوئیك تا امروز به زندگی خود ادامه دهند ماهیان خاویاری در حوزه های دریای خزر ، دریای ازوف ، دریای سیاه ، دریاچه ارال ، دریای بالتیك ودرابهای شوروشیرین بخشهایی از شمال وخاوردورمانند سرزمین پهناورروسیه ، سیبری وچین وهمچنین درقاره امریكای شمالی نیززندگی میكنند.

هرچند که بسیاری از مردم کشورمان با طعم و مزه خاویار که یکی از تولیدات بی نظیر کشورمان است بیگانه هستند، ولی در بسیاری از نقاط دنیا و از جمله کشورهای اروپایی، ایران را با خاویارش می شناسند. این ماده غذایی پرارزش یکی از گرانقیمت ترین غذاهای جهان است به دلیل شرایط ویژه سواحل دریای خزر و برخی موارد دیگر خاویار تولید کشورمان مرغوبترین نوع خاویار جهان به شمار می رود و در بین کشورهای واردکننده جایگاه ویژه ای دارد. این ماده غذایی به دلیل دارابودن خواص ویژه برای درمان بسیاری از بیماریها ازجمله بیماری افسردگی، برخی از انواع سرطان، بیماریهای قلبی عروقی، کم خونی و همچنین برای جلوگیری از افزایش کلسترول خون بسیار نافع است.

مشخصات خاویار تاس ماهیان دریای خزر oخاویار بر اساس گونه ماهی، کیفیت و طرز ساخت، دانه دانه بودن و رنگ آن درجه بندی می شود، و به دو صورت "دان" و "فشرده" وجود دارد. تقسیم بندی خاویار به صورت زیر است: o1. خاویار ممتاز این نوع خاویار چندان جنبه عمومی نداشته و از بین خاویارهای درجه یک، آنهایی که از یک نوع ماهی تهیه شده واجد دانه های درشت، مقاوم و جدا از هم بوده و همچنین با رنگ مناسب طلایی، خاکستری روشن و قهوه ایی روشن همراه باشند، انتخاب می گردند. نوعی خاویار نیز که واجد رنگ کاملاً سفید است، بندرت در بین تاسماهیان دیده شده و در صورت مناسب بودن کیفیت، از آن خاویار ممتاز ساخته می شود که به "خاویار درباری" یا "خاویار طلایی سفید" موسوم است. o2.خاویار دان درجه یک این نوع خاویار دارای کیفیتی مشابه خاویار ممتاز بوده و به بهترین نوع خاویار اطلاق می شود، منتهی فقط اندکی سست تر از خاویار مـمـتاز می باشد. بیشتر خاویار تاس ماهی و فیل ماهی که در فصل بهار ویا در شرایط مساعد آب و هوا تهیه می گردند.

دانلود پاورپوینت صادرات خاویار


[ بازدید : 125 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
دانلود فایلهای تحقیق . مقاله به شکل پاورپوینت . اکسل ....
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فروشگاه، است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]