پاورپوینت آفات مهم گیاهی

سه شنبه 11 خرداد 1395
5:10
محسن

پاورپوینت آفات مهم گیاهی

پاورپوینت آفات مهم گیاهی

دانلود پاورپوینت آفات مهم گیاهی

پاورپوینت آفات مهم گیاهی
دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلppt
حجم فایل1277 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل51

پاورپوینت آفات مهم گیاهی

مگس خربزه

زیست شناسی

•در حشرات این خانواده رگ subcostal همیشه در انتها با یك زاویه قائمه خمیدگی نشان می دهد وقبل از ان كه به لبه بال برسد محو می گردد. زمستان را بصورت شفیره در عمق 8 تا 10 سا نتی متری خاك به سر می برد.در اواسط بهار كه بوته های خربزه شروع به گل دادن می كنند مگس ها خارج شده و با تخمریز خود میوه هایی را كه تازه از گل در امده اند را سوراخ می كنند و از شیره هایی كه از ان خارج می گردد تغذیه می نمایند. 7 تا 10 روز پس از خروج و تغذیه و مگس ها جفت گیری كرده و ماده ها تخمهای خود را در داخل پوست میوه می گذارند.تخمریزی انفرادی است و هر مگس ماده حدود 100 عدد تخم می گذارد.

کنترل مگس خربزه

1- مبارزه زراعی بدین ترتیب صورت می گیرد كه میوه كوچك را در برگ گیاه پیچیده و زیر خاك می گذارند تا از حمله مگس محفوظ بماند.این عمل هنگام گل گیری خربزه و طالبی انجام می گیرد.

و...

دانلود پاورپوینت آفات مهم گیاهی


[ بازدید : 131 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
دانلود فایلهای تحقیق . مقاله به شکل پاورپوینت . اکسل ....
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فروشگاه، است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]