کارآفرینی - الكـــل صنعتـــی مهر مـــراغـــه

سه شنبه 11 خرداد 1395
5:13
محسن

کارآفرینی - الكـــل صنعتـــی مهر مـــراغـــه

کارآفرینی الكـــل صنعتـــی مهر مـــراغـــه

دانلود کارآفرینی - الكـــل صنعتـــی مهر مـــراغـــه

کارآفرینی  الكـــل صنعتـــی مهر مـــراغـــه
مهر مـــراغـــه
کارآفرینی  الكـــل صنعتـــی 
الكـــل صنعتـــی
دسته بندیطرح های توجیهی و کارآفرینی
فرمت فایلdoc
حجم فایل30 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل40

کارآفرینی - الكـــل صنعتـــی مهر مـــراغـــه

دیبـــاچه

قسمت اول : چگـونگـی تحقیـق و بررسـی در مـورد پـروژه

از آنجائیكه همكاریهای خوب و صمیمانه‌ای از طرف استاد گرامی صورت می‌گرفت اینجانب را برآن داشت تا هر چه درتوان دارم به كار ببرم و راه را برای حل مشكلات هموار نمایم و تمام تلاش خود را به كار ببرم تا این پروژه را آنچنان تهیه كنم كه برای افراد دیگر مثمرثمر و راهنمای مناسبی برای دانشجویان علاقه‌مند به این كار باشد .

در این تحقیق و پژوهش مسائلی چون و چگونگی ثبت شركت از شروع تا راه‌اندازی و بعد از آن مرحله سوددهی و سودآوری شركت مورد بررسی قرار گرفته است . پیش بینی مشكلاتی كه بعد از راه اندازی شركت ممكن است به وجود بیاید و راهكارهای مناسبی كه به این مشكل‌ها اتخاذ شده است میتواند مدیران را در امر تصمیم‌گیری مناسب و معقولانه راهنمایی نماید .

برای تهیه و تنطیم این پروژه به دلیل عدم دسترسی به یكسری از آمار و ارقام مناسب برخود واجب دانستم تا دانستنی‌های مورد نیاز را از طریق پژوهش‌های علمی و گفتگوهای تجربی از افراد كاردان و كارشناس جمع‌آوری كرده تا این تحقیق ناقابل را به صورت روشن كه حاوی مطالب آموزنده‌ای است تكمیل و به حضور استاد محترم تقدیم نمایم .

تكمیل این پروژه ماهها به طول انجامید و اینجانب برای تهیه این پروژه براساس برنامه خاص و مشخص توانستم تمام سرفصل‌هایی را كه توسط استاد بزرگوار درنظر گرفته شده بود و پیش بینی كرده در این پروژه مطالبی را در مورد آنها ارائه نموده و بگنجانم .

مـراحـل مقـدمـاتی طـرح

نام طـرح : تولیـــدی الكــل صنعتــی

مـوقعیـت طــرح

بنابه وجود نیاز این محصول در سطح استان و ارزش اقتصادی آن در سطح جامعه و جواب دادن منطقه از نظر خاك و آب و هوا و … و نیز نزدیك بودن به مواد اولیه این كارخانه كه از طریق كارخانجات قند میاندوآب ، پیرانشهر ، مهاباد ، اراك ، قزوین و استفاده بهینه از تفاله چغندرقند در این كارخانه می‌تواند از موقعیت مثبت و ثمربخش این طرح نام برده

نحـوه فعـالیت طــرح

جمع‌آوری اطلاعات ، تأیید مراحل اجرایی ، انتخاب افراد ، تملك ، خرید ماشین‌آلات و ساختمان و … كه در نموداری بنام گانت نمایش داده میشود .

توضیحـات جـانبی جـدول گـانت

1- جمع‌آوری اطلاعات : با توجه به گستردگی شركت و مهم بودن اطلاعات اولیه ، سعی شده است اطلاعات بطور دقیق و منظمی تهیه شود برای همین منظور با افراد كاردان و با تجربه در این رابطه مشورت و گفتگو شده است . طبق برآوردها ، زمان لازم برای جمع‌آوری اطلاعات حدود سه ماه به طول انجامید .

2- تعیین و انتخاب محل كارخانه : با توجه به اطلاعات موجود ، تعیین و انتخاب مكان كارخانه از حساسیت خاصی برخوردار است كه از نظر محیط زیست ، جنگل بانی و بازدهی آزمایشات آب و خاك و … جواب داده باشد تا بتوان زمین مورد نظر را خریداری كرد .

3- تأیید مراحل اجرایی طرح : با توجه به آگاهی خود نسبت به قوانین حاكم بر تأسیس شركت و مساعد دیدن شرایط لازم جهت تأسیس شركت به اداره ثبت شركتها رجوع كرده و شركت را به ثبت می رسانیم كه این مرحله مدت شش ماه بطول انجامیده است .

4- خرید زمین كارخانه : در این مورد به طوری كه قبلاً نیز اشاره شد پس از بررسی لازم و
جواب دهی از نظر آب و خاك و … و بلامانع بودن زمین موردنظر از سوی اداره محیط زیست و جنگل بانی و همچنین درجه سه بودن زمین موردنظر ، در مورد خرید زمین اقدام می‌شود كه این مرحله نیز مدت شش ماه بطول انجامیده است .

5- خرید ساختمان اداری : ساختمان اداری كارخانه با توجه به میزان بازدهی كارخانه و ارزش تولیدات و صادرات و فروش و همچنین پرسنل موجود و موردنیاز محل مناسب در سطح شهر خریداری میشود .

6- استخدام افراد اداری : استخدام افراد نیز یكی از مراحل مهمی است كه با گزینش صحیح ، افراد مجرب و با كارآیی بالا انتخاب می شوند با توجه به اینكه تعداد افراد مورد نیاز جهت كار اداری به جز مدیر عامل ، افراد دیگری بود انتخاب شدند .

7- تحویل زمین كارخانه به پیمانكار جهت احداث ساختمان كارخانه و تأسیسات : بعداز مطالعات در مورد ساختمان كارخانه و نحوه نصب دستگاههای مورد نیاز و كارهای مربوط به نقشه كشی و غیره و انتخاب مهندسان مجرب ، كل زمین كارخانه برای احداث به شركت پیمانكاری پگاه كه از طریق مناقصه عمومی پذیرفته شده بود واگذار گردیده .

8- طرح خط تولید : بعداز بازرسی و بررسی لازم و با استفاده از استانداردهای بین‌المللی طرح خط تولید مناسبی را انتخاب و طراحی می نمائیم .

دانلود کارآفرینی - الكـــل صنعتـــی مهر مـــراغـــه


[ بازدید : 165 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
دانلود فایلهای تحقیق . مقاله به شکل پاورپوینت . اکسل ....
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فروشگاه، است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]